Scriuceva.ro – Articole Pentru Afacerea Ta | Homepage
Modul de functionare al  electromotorului Loganului

Modul de functionare al electromotorului Loganului

🕔07.Feb 2017

Un sistem considerat a fi specific pentru  incarcarea auto este acela care e format din trei componente ce sunt considerate a fi majore: intai vorbim despre baterii, apoi despre regulator de tensiune si nu in ultimul rand, despre alternator.

Alternatorul impreuna cu bateria pe care o are un autoturism,  sunt instrumente  generatoare de energie electrica ce  actioneaza componentele electrice ale respectivul vehicul, ce sunt  sistemul de lumini si sistemele de siguranta si nu in ultimul rand  actionarea geamurilor ca si al altor sisteme electrice.

Alternatoarele se gasesc in mod normal  langa partea din fata a motorului ele fiind puse in miscare de catre arborele cotit, care o sa transforma miscarea de pistoane de sus in jos prin intermediul unei o miscari circulare. Unele  vehicule utilizeaza cureaua de transmisie ce este antrenata de  arborele cotit, dar marea majoritate a masinilor au si centura serpentina sau  o centura care o sa puna in miscare componentele care sunt unele dependente de turatia respectivului motor. Multe dintre alternatoare se monteaza  pe  motoare folosind un punct fix si un punct mobil care e utilizat  pentru ajustarea respectivei  tensiuni a curelei  serpentinei.

Alternatoarele  produc , curent alternativ iar pentru asta folosesc  electromagnetismul din stator – rotor. E canalizata respectiva energie electrica direct catre baterie, ea fiind cea care ofera tensiune pentru a rula sistemele electrice.

Un demaror sau un electromotor al Loganului este  dispozitivul electromecanic ce o sa  transforme  energia electrica in energie mecanica folosind pentru acest lucru  forta electromagnetice. Demarorul este in asa fel proiectat incat sa  utilizeze  tensiune de 12 volti si o intensitate care e una destul de mare in ceea ce priveste curentul electric. Este un sistem destinat antrenarii respectivului motor ce are combustie interna si care e in scop de pornire.

Starterul este un motor electric al pinionului mic, acesta  fiind angrenat de catre sistemul denumit – Bendix. Un pinion este in mod normal de 20 de ori mai mic in comparatie cu  volanta angrenata pentru a oferi un cuplu, o  forta care e una mare, pentru angrenare.

Electromotorul pe care il are vehiculul , fie ca  e un autoturism sau un moped , ori poate motocicleta, este in mod normal  fixat direct pe corpul  motorului, langa volanta. In momentul in care se actioneaza  acest contact, motorul electric este parcurs de catre curentul electric avand putere foarte mare iar aceasta este de intensitatea la  pornire, la niste tensiuni ce ajunge sa fie de  12 V.

Intensitatea curentului  care este necesara pentru a pune in miscare  electromotorul are in vedere doar un  factor respectiv  capacitatea  motorului cu combustie ce urmeaza a fi pornite. Cu cat va fi  mai mare  un motor,  cu atat  electromotorul Loganului este important  sa fie mai mare. Automat, acesta  o sa necesite  intensitate  mai mare, asa ca este nevoie de baterie cat mai mare. Tensiunea o sa fie  intotdeauna de 12V. Motocicletele si in acelasi timp si mopedele de regula  necesita doar  6V. Autocamioanele si deasemeni  tractoarele, cat si masinile care sunt de mare tonaj au in dotarea acestora electromotoare mari, cu tensiuni ce ajung la 24V cu intensitati  de pornire mari , ce sunt mai mari de 800 A (amperi).