Sfat:ce sa ceri de la firma care iti ofera servicii seo si advertoriale

Conform statisticilor la nivel international, peste 90% dintre specialistii de marketing online considera crearea de continut o valoare foarte importanta al oricarui business ce isi desfasoara activitatea pe internet, insa doar aproximativ 60% din acestia pun accent pe conceperea acestuia intr-o forma atractiva si interactiva pentru a-i stimula pe cei care citesc.

Redactarea unui continut bun este o provocare, iar conceperea lui intr-un mod in care sa fie atractiv si de calitate, adica sa vina cu elemente noi si sustinute de argumente intemeiate si valoroase, nu este deloc usor.In primul rad trebuie sa cunosti foarte bine limba romana, sa creezi un continut aerisit si practic si mai apoi sa stapanesti informatiile din industria despre care scrii.

Chiar si daca stapanesti aceste elemente nu vei reusi sa creezi un impact considerabil daca nu cunosti publicul, respectiv audienta caruia i de adreseaza mesajul precum si modul in care vei aborda textul pentru acestia.

Din acest motiv, atunci cand doresti sa contractezi una dintre cele mai bune servicii SEO Bucuresti, care printre alte tehnici de optimizare iti ofera continut pentru blog si advertoriale, este necesar sa stii ce standard de calitate sa soliciti.In afara de faptul ca este bine ca la conceperea continutului sa fie adaugate cat mai frecvent informatii de valoare textului, pentru a ti se livra calitatea inalta pe care o astepti, cu ajutorul unor mici artificii, trebuie sa iti depaseasca constant asteptarile. In acest mod, veti capata incredere unul in celalalalt si impreuna veti fi perceputi ca o autoritate in domeniul de activitate.

Iata cateva modalitati prin care o firma SEO creaza continut de calitate:

Adevertorial cuprinzator

Este adevarat ca un continut de calitate presupune implicarea mai multor resurse precum timp, volum de munca, poate chiar si creare de continut media relevant care sa vina in sustinerea cuvintelor, insa de cele mai multe ori rezultatele sunt mult peste acelea limitate la 400-500 de cuvinte, asa cum se obisnuieste in piata de servicii SEO din Romania.

De asemenea, probabil ca va fi necesar ca tu ca si client sa supraveghezi continutul o perioada, sa il aprobi si sa dai indicatii cu privire la produse sau servicii pentru ca nimeni nu este intr-o masura mai mare sa iti cunoasca businessul.Cu toate acestea conceperea unui advertorial bun presupune timp de studiu, experienta, munca si placerea de a oferi oamenilor un material complex pentru a fi citit.

Lipsa detaliilor irelevante doar cu scopul de a scrie limita de caractere

Plecand de la ideea ca un copywriter sau un specialist SEO doreste sa acopere cat mai bine un subiect, sa il prezinte cat mai frumos si sa scoata in evidenta avantajele produselor sau serviciilor, asta nu inseamna ca textul trebuie sa fie interminabil.Un articol cu foarte multe cuvinte nu inseamna ca este si un material bun, daca nu transmite o informatie de valoare sau sa trezeasca sentimente in cititor.

Exista subiecte care pot fi abordate si explicate foarte usor si succint, in cateva cuvinte, fara a fi nevoie sa adaugi altele suplimentar doar de dragul de a trage de limita.Daca vei primi un astfel ce continut la corectat vei realiza imediat ca acesta este impopotonat si ingreuneaza textul, ceea ce cu siguranta nu va fi apreciat de catre utilizatorii de internet.

Creaza o povete si exemple

Un aspect care va creste popularitatea articolului este abordarea unor povesti personale si transmiterea sentimentelor pe care autorul le-a trait prin propria experienta. Este foarte posibil sa trezeasca si sentimente negative, dar nu este necesar ca toata lumea sa fie multumita sau sa empatizeze cu ce doresti sa se transmita.

Cel mai important este ca oamenii sa empatizeze cu latura umana a businessului si sa se creeze un mediu social in jurul companiei pe care o reprezinti, iar acele persoane care ajung sa faca parte din mediul tau social, sa iti impartaseasca imaginea.

In aceasi situatie este relatarea unor povesti ce reusesc sa trezeasca curiozitatea, emotia, empatia sau alte stari sentimentale despre tine sau despre compania pe care o reprezinti, pentru ca astfel vei reusi sa conectezi omul de businessul tau.

Prezinta solutii si exemplifica-le

Daca sunt abordate probleme tehnice, sau noutati din domenii specifice, asigura-te ca pe langa solutiile prezentate, cei care iti citesc advertorialul cunosc termenii specifici sau folosesc un limbaj comun pentru a fi si pe intelesul “oamenilor simpli”.

De asemenea, este important ca in intampinarea subiectelor, pe care le abordeaza specialistul, acesta sa vina in sustinerea articolului cu imagini furnizate de tine, cu capturi de imagini, marcaje pe text, citate sau referinte relevante, ceea ce va oferi un imbold si mai multa incredere cititorului in produsele sau serviciile pe care le ofera compania ta.

Detaliile si structura

Daca apelezi la o firma SEO pentru serviciile oferite de aceasta este foarte probabil sa inteleaga importanta detaliilor bine structurate.Un continut structurat pe baza intertitluriilor si care utilizeaza numerotare, bullets sau liniute faciliteaza citirea si este mai usor de parcurs. Oamenii citesc oriunde, in metrou, in masina, la locul de munca, pe strada sau acasa si este important ca textul sa nu fie greoi si sa ii determine sa abandoneze inainte de finalul acestuia.

Un copywriter bun concepe advertorialul sau continutul articolului de blog incepand cu structura materialului, impartirea corespunzatoare in pasi actionabili, adaugand informatii care adug plus valoare si au legatura intre ele, infiripandu-se povestea de care vorbeam mai devreme.Abia in cele din urma creaza un titlu pe masura, care sa corespunda cu continutul textului, iar acesta sa fie cat mai interesant de accesat.

Solicita un continut interactiv

Oamenilor le plac provocarile si chiar daca ai reusit sa punctezi detaliile de mai sus niciodata nu este tarziu sa fie incluse in continutul text diferite strategii de captare a atentiei sau care sa determine cititorul sa stea cat mai mult in pagina web.

Indiferent de domeniul in care lucram, cu totii avem zile mai putin grozave sau lipsite de inspiratie si creativitate, insa cu putina iscusinta se pot gasi pe internet o sumedenie de idei, instrumente online, evaluari pe baza de intrebari si raspuns, quizzuri, sondaje, GIF-uri, concursuri etc.

In incheiere iti recomdam sa ridici standardele de continut pe care ti le ofera freelancer-ul, agentia sau firma SEO pentru ca nimic nu se va compara cu rezultatul dintr-o munca depusa cu interes si din placere, iar continutul ar trebui sa fie despre calitate si nu despre cantitate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *