Ce trebuie si nu trebuie sa faci in cadrul unui targ expozitional

Ai decis sa participi la un targ expozitional sau sa te folosesti de un pop up textil pentru a-ti promova afacerea, dar nu esti in totalitate sigur de ceea ce ar trebui sa faci mai departe in ceea ce priveste designul grafic.In fiecare zi vedem graficI finalizate, multe dintre acestea fiind mai degraba in topul ultimelor 5. Unii ne uimesc pur si simplu. Altii mai putin.

Cu siguranta iti doresti cele mai UIMITOARE grafici pentru sistemele tale expozitionale. Mai jos sunt 5 sfaturi pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand proiectezi urmatoarele grafici pentru expozitii comerciale.

1. Priveste din exterior. Gandeste-te la ce elemente doresti sa fie vazute fie de la 6 metri distanta, fie de deasupra expozitiei. Evita sa pui elemente importante la nivelul podelei. Elementele superioare vor atrage atentia vizitatorilor expozitiei. Acestea ar trebui sa fie cele pe care le vei scoate in evidenta.

2. Angajeaza un designer grafic care intelege designul grafic al expozitiilor comerciale. Majoritatea nu inteleg. Nu cheltui din bugetul tau pe un pop up textil doar pentru a utiliza o grafica lipsita de stralucire si neprofesionala. Un designer grafic profesionist va sti cum sa obtina fisiere de calitate, sa le formateze, sa proiecteze grafica si sa ajute la atingerea termenului limita.

Daca nu stii ce rezolutie, culoarea PMS, arta vectoriala, crede-ma, nu doresti sa fii responsabil pentru pregatirea fisierului. Angajeaza pe cineva care stie ce face. Grafica este la fel de importantă ca si sistemul expozitional in sine, daca nu chiar mai importanta, si poate face sau distruge prezentarea business-ului tau.

3. Pop up-ul textil nu este o brosura de hartie. Aceasta este cea mai mare greseala pe care o fac majoritatea expozantilor. Vrei ca mesajele tale sa fie clare, concise si la obiect. Lasa detaliile pentru articolele tiparite sau electronice. Nimeni nu va citi elemente grafice pline de text, asa ca pastreaza sistemul expozitional simplu si de impact. Obtine ajutorul unui copywriter daca ai posibilitatea. Evita cliseele si expresiile ultra utilizate. Mesajele puternice, care pot fi citite si intelese in 15 secunde sau mai putin, vor face afisarea MULT MAI eficienta.

4. Calitatea imaginii contează. Fotografiile trebuie sa fie de inalta rezolutie sau vector, in special pentru logo-ul tau. Trebuie sa ai intotdeauna grafici native, curate pentru proiecte. Acest lucru este critic! Aloca buget extra pentru a obtine fotografii de stoc de buna calitate. Nu este atat de scump si poate face o diferenta URIASA in standul tau. Acesta nu este un panou publicitar – oamenii se vor ridica si chiar vor atinge grafica ta.

Nimic nu-l face pe un designer grafic sa se infioreze mai mult decat sa i se inmaneze o carte de vizita si sa fie rugat sa scoată un logo de pe ea. Daca ati lucrat cu un designer pentru a crea o identitate pentru compania ta, cere-i fisierele originale, vectoriale. Este posibil sa nu le poti deschide, dar asta nu inseamna ca graficianul tau nu va putea. Acesta este motivul pentru care ai angajat un profesionist in primul rand, iti amintesti?

5. Perfectiunea sta in detalii. Vizualizeaza grafica redata pe sistemul expozitional. Uneori, elementele standului expozitional fizic au intr-adevar un efect asupra fluxului de grafica. Nu vei sti pana nu le vezi, asa ca asigura-te ca le vezii inainte de a le imprima.

Asigura-te ca stii unde sunt amplasate accesoriile precum rafturile si monitoarele. Masuratorile exacte sunt critice. De prea multe ori soseste grafica si arata uimitor, vibrant si perfect. . . pana cand iti dai seama ca monitorul taie jumatate din logo-ul tau. Vederea graficelor redate va ajuta la prevenirea greselilor si va merita timpul adaugat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *